پمپ وکیوم آب در گردش (وکیوم آبی) در دستگاه امحاء زباله بیمارستانی مورد استفاده می شود. باتوجه به ظرفیت دستگاه امحاء زباله بیمارستانی از پمپ‌های وکیوم آب در گردش (رینگ مایع) از سایزهای۶۰متر مکعب بر ساعت تا۷۰۰متر مکعب بر ساعت استفاده می شود.  وظیفه پمپ وکیوم آب در گردش (رینگ مایع) کاهش فشار چمبر دستگاه امحاء زباله بیمارستانی  تا فشار۳۰میلی بار می باشد. یکی از اجزاء اصلی خشک کردن فرایند خشک کن و آب گیری دستگاه امحاء زباله بیمارستانی، پمپ وکیوم آب در گردش (رینگ مایع،وکیوم آبی) می باشد،پمپ های وکیوم تنوع وسیعی دارند تنها پمپ وکیوم که توانایی کار کردن در شرایط بخار آب داغ و ورود مایعات را داراست پمپ وکیوم آب در گردش می باشد. سایر پمپ های وکیوم شامل پمپ وکیوم روتاری روغنی، خشک و .... با توجه به نحوه عملکرد و ساختاری توانایی کار در شرایط بخار را ندارند.

پمپ وکیوم رینگ مایع شرکت پیشتاز پمپ با مکانیزمی که دارا می باشد قابلیت وکیوم در شرایط ورود بخار داغ و مایعات به داخل پمپ را دارا می باشد و دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ توانایی تولید و تعمیر و بازسازی پمپ های وکیوم آب در گردش از سایز 60 تا 700 متر مکعب بر ساعت که مورد استفاده در دستگاه های امحاء زباله بیمارستانی است را دارا می باشد.

شماره تماس جهت مشاوره

091202088631

آدرس: تهران_اتوبان سعیدی شمال بعد از اتوبان آزادگان، نرسیده به مترو آزادگان، خیابان شهید حسین کریمی ،پلاک ۸۸ پیشتاز پمپ

شماره تلفن :

02155871376

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم  آبی ۲۲۵

پمپ وکیوم آبی پیشتاز پمپ

پمپ وکیوم آبی امحا زباله

پمپ وکیوم آبی 224

پمپ وکیوم آبی 223

پمپ وکیوم آبی

 

جهت مشاهده مشخصات پمپ های وکیوم آبی پیشتاز می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید؛

مشخصات پمپ وکیوم رینگ آبی پیشتاز پمپ