پمپ وکیوم آبی نش nash

یکی از برترین تولید کننده های پمپ وکیوم آبی در دنیا شرکت نش   nash می باشد که انواع پمپ وکیوم آبی در سایز های مختلف تولید می کند که در زیر به اکثر پمپ های تولیدی این شرکت می پردازیم؛

پمپ های وکیوم سری  vectra_ sx 

کوچکترین سری پمپ های وکیوم آبی نشnash می باشد. از سایز ۲۵ متر مکعب بر ساعت تا ۲۶۰ متر مکعب تولید میشود. قدرت موتور این سری از پمپ های وکیوم آبی از ۰.۷۵ کیلو وات تا ۵.۵ کیلو وات می باشد. و داری حداکثر فشار وکیوم ۳۰ میلی بار در ورودی مکش پمپ  و حداکثر فشار مثبت در خروجی پمپ که به عنوان کمپرسور استفاده شود ۲.۵ بار  می باشد. از این سری پمپ وکیوم آبی در صنایع کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.

پمپ وکیوم آبی نش

پمپ های وکیوم آبی سری  2BM1 magdrive  با کوپلینگ مغناطیسی؛

ظرفیت حجمی این سری از پمپ های وکیوم آبی از سایز ۱۲۵ تا ۱۵۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشند. دارای کوپلینگ مغناطیسی می باشند برای مواد و گاز هایی گرانقیمت مورد استفاده قرار می گیرند تا کوچکترین نشتی ایجاد نشود . و نیاز به  تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به سایر پمپ های وکیوم آبی دارند.

پمپ وکیوم آبی نمودار ظرفیت پمپ وکیوم آبی

پمپ های وکیوم آبی سری  2BM5_magdrive

این سری از پمپ های وکیوم آبی بالاترین ضریب ایمنی را دارند  و پمپ ایده آل برای صنایع شیمیایی، دارو سازی، پتروشیمی و غذایی هستند. از این پمپ های به عنوان پمپ وکیوم آبی و کمپرسور استفاده می شوند. از سایز ۷۵ تا ۴۴۰ متر مکعب تولید و عرضه می شود.

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی 2AV1 ؛

از ظرفیت ۲۵ تا۵۸۰ مترمکعب تولید می شود و تا ۲۰ هزار ساعت نیاز به سرویس ندارد. طراحی این مدل از پمپ های وکیوم آبی به گونه ای است که نیاز به کوپلینگ و شاسی ندارند.

پمپ وکیوم آبی

 

سری پمپ های وکیوم آبی بزرگ‌2BE4

ای مدل از پمپ های وکیوم آبی شرکت نش از سایز ۲۰۰۰ متر مکعب بر ساعت تا ۳۲۰۰۰ متر مکعب بر ساعت تولید می شوند که عمدتا در صنایع نیروگاهی ، کاغذ سازی، معادن و در فرایند های شیمیایی

مورد مصرف قرار می گیرند.

در معادن برای دارم فیلتر ها مورد استفاده قرار میگیرند به طوری که از فشار وکیوم برای جداسازی ذرات مورد نظر روی دارم استفاده می شود و از فشار مثبت این گونه پمپ ها برای جداسازی ذرات از روی دارم استفاده می شود.

در صنعت کاغذسازی یکی از محبوبترین پمپ های وکیوم آبی  برای آبگیری و خشک کردن خمیر کاغذ  می باشد.

 

پمپ وکیوم آبی

جهت مشاهده انواع پمپ های وکیوم تولیدی شرکت نش nash به لینک زیر مراجعه بفرمایید؛

پمپ های وکیوم تولیدی شرکت نشnash

خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ با داشتن مهندسین کارآزموده تعمیرات انواع پمپ های وکیوم آبی ساخت شرکت نش Nash  را با ارائه گارانتی انجام می دهد.

جهت مشاوره رایگان برای تعمیر و تهیه انواع پمپ وکیوم آبی با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

09120288631

جهت اطلاع از مشخصات پمپ وکیوم آبی پیشتاز پمپ می توانی به لینک زیر مراجعه بفرمایید؛

مشخصات پمپ وکیوم آبی پیشتاز پمپ