پمپ وکیوم آبی 380 متر مکعب بر ساعت شرکت واکیوم پارس پمپ خلاء رینگ آبی است که درای شاسی و کوپلینگ می باشد. و پمپ بروی براکت پدنی سوار می باشد و پروانه یا IMPELLER بر روی دو عدد بلبرینگ معمولی سایز بزرگ سوار می باشد و نیروی وزن پروانه IMPELLER بر روی بلبرینگ های موتور سوار نمی باشد.

قطعات پمپ وکیوم 380 متر مکعبی شامل:

پروانه یا IMPELLER:

پروانه پمپ وکیوم 380 واکیوم پارس

 این مدل از پروانه پمپ وکیوم آبی 380 متر مکعب بر ساعت از جنس چدن می باشد و ابعاد آن به قطر 270 میلیمتر و طول 145 میلی متر می باشد. در تصویر زیر نمونه از پروانه پمپ رینگ آبی 380 متر مکعب که به کارگاه خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ ارسال گردیده می باشد که داخل پره های پروانه کاملا از آهک و جرم پر شده است. که با تدابیر انجام شده پروانه احیا شد و نیاز به تعویض پروانه برطرف گردید.

پروانه پمپ وکیوم آبی 380 واکیوم پارس

IMPLLER پمپ وکیوم آبی 380 واکیوم پارس

 IMPLLER چدنی پمپ وکیوم  380 واکیوم پارس

به علت سرویس نشدن وکیوم پمپ خلاء و استفاده از آب تغدیه با آب آهکی چاه بعد از مدتی این پروانه داخل پره های آن سرشار از جرم و آهک شده است .

سر سیلندر :

سر سیلندر پمپ های آبی خلاء مهمولا از جنس چدن ریخته گری می شود و به ندرت از سایر متریال می باشد و تنها به سفارش مشتری از جنس سایر متریال ریخته گری می شود خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ قطعات پمپ های وکیوم آب ر پردش را به سفارش مشتری با انواع آلیاژهای سفارشی مشتری ریخته گیری می کند و به شرط آنالیز تحویل مشتریان محترم می دهد.

سرسیلندر پمپ وکیوم آبی 380 واکیوم پارس

سیلندر :

سیلندر پمپ وکیوم آبی 380 از نوع چدنی می باشد . در صورت خرابی و خوردگی سیلندر می توان را سیلندر تمام استیل تعویض گردد و یا داخل سیلندر وکیوم پمپ را بوش استیل پرس کرد خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ سیلند انوام وکیوم پمپ خلاء را استیل می کند.

 

پمپ وکیوم آبی ۳۸۰ متر مکعب واکیوم پارسسیلندر پمپ وکیوم آبی 380 واکیوم پارس

پمپ وکیوم آبی ۳۸۰ متر مکعب بر ساعت شرکت واکیوم پارس

پمپ وکیوم آبی

خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ انواع  پروانه،سیلندر، صفحه دو شیار استیل، سر سیلندر، براکت بلبرینگ، کوپلینگ و شفت انواع پمپ های وکیوم شرکت های سازنده پمپ وکیوم آبی را تامین  می کند.

پمپ وکیوم آبی

خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ آماده ارائه خدمات تعمیر و ساخت هر نوع پمپ وکیوم می باشد جهت تماس با مهندسین این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید

تعمیر پمپ وکیوم

شماره تماس جهت مشاوره؛

۰۹۱۲۰۲۸۸۶۳۱

۰۹۱۲۸۱۸۸۷۵۳

۵۵۸۷۱۳۷۶