تولید پمپ وکیوم آبی و تعمیرات انواع پمپ وکیوم

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پمپ وکیوم آبی صنایع چرم سازی

پمپ وکیوم آبی صنایع چرم سازی برای آج زدن؛

در صنعت چرم سازی برای ایجاد آج و نقش و نگار روی چرم مصنوعی از پمپ های وکیوم آبی استفاده می کنند.

بدین صورت بر روی غلتک های امباس(حکاکی شده) که دارای نقوش برجسته میباشند. چرم طبیعی و یا مصنوعی را حرارتی داده و بوسیله پمپ وکیوم آبی چرم را بر روی غلتک های حکاکی شده وکیوم شده و اصطلاحا  پرس شده و نقش و نگار مورد نظر بر روی چرم مورد نظر ایجاد می گردد.

پمپ وکیوم آبی چرم سازی

 

بیشتر پمپ های وکیوم رینگ مایع مورد استفاده در صنعت چرم از نوع تک مرحله ای ( تک پروانه) 700 متر مکعب بر ساعت می باشند.

پروانه پمپ وکیوم آبی چرم سازی

 

فروش تعمیر و سرویس پمپ های وکیوم آبی و انواع پمپ وکیوم در خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ پذیرفته و انجام می شود.

شماره تماس:

09120288631

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
پمپ وکیوم آبی NASH

پمپ وکیوم آبی NASH

پمپ وکیوم آبی نش nash

یکی از برترین تولید کننده های پمپ وکیوم آبی در دنیا شرکت نش   nash می باشد که انواع پمپ وکیوم آبی در سایز های مختلف تولید می کند که در زیر به اکثر پمپ های تولیدی این شرکت می پردازیم؛

پمپ های وکیوم سری  vectra_ sx 

کوچکترین سری پمپ های وکیوم آبی نشnash می باشد. از سایز ۲۵ متر مکعب بر ساعت تا ۲۶۰ متر مکعب تولید میشود. قدرت موتور این سری از پمپ های وکیوم آبی از ۰.۷۵ کیلو وات تا ۵.۵ کیلو وات می باشد. و داری حداکثر فشار وکیوم ۳۰ میلی بار در ورودی مکش پمپ  و حداکثر فشار مثبت در خروجی پمپ که به عنوان کمپرسور استفاده شود ۲.۵ بار  می باشد. از این سری پمپ وکیوم آبی در صنایع کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.

پمپ وکیوم آبی نش

پمپ های وکیوم آبی سری  2BM1 magdrive  با کوپلینگ مغناطیسی؛

ظرفیت حجمی این سری از پمپ های وکیوم آبی از سایز ۱۲۵ تا ۱۵۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشند. دارای کوپلینگ مغناطیسی می باشند برای مواد و گاز هایی گرانقیمت مورد استفاده قرار می گیرند تا کوچکترین نشتی ایجاد نشود . و نیاز به  تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به سایر پمپ های وکیوم آبی دارند.

پمپ وکیوم آبی نمودار ظرفیت پمپ وکیوم آبی

پمپ های وکیوم آبی سری  2BM5_magdrive

این سری از پمپ های وکیوم آبی بالاترین ضریب ایمنی را دارند  و پمپ ایده آل برای صنایع شیمیایی، دارو سازی، پتروشیمی و غذایی هستند. از این پمپ های به عنوان پمپ وکیوم آبی و کمپرسور استفاده می شوند. از سایز ۷۵ تا ۴۴۰ متر مکعب تولید و عرضه می شود.

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی 2AV1 ؛

از ظرفیت ۲۵ تا۵۸۰ مترمکعب تولید می شود و تا ۲۰ هزار ساعت نیاز به سرویس ندارد. طراحی این مدل از پمپ های وکیوم آبی به گونه ای است که نیاز به کوپلینگ و شاسی ندارند.

پمپ وکیوم آبی

 

سری پمپ های وکیوم آبی بزرگ‌2BE4

ای مدل از پمپ های وکیوم آبی شرکت نش از سایز ۲۰۰۰ متر مکعب بر ساعت تا ۳۲۰۰۰ متر مکعب بر ساعت تولید می شوند که عمدتا در صنایع نیروگاهی ، کاغذ سازی، معادن و در فرایند های شیمیایی

مورد مصرف قرار می گیرند.

در معادن برای دارم فیلتر ها مورد استفاده قرار میگیرند به طوری که از فشار وکیوم برای جداسازی ذرات مورد نظر روی دارم استفاده می شود و از فشار مثبت این گونه پمپ ها برای جداسازی ذرات از روی دارم استفاده می شود.

در صنعت کاغذسازی یکی از محبوبترین پمپ های وکیوم آبی  برای آبگیری و خشک کردن خمیر کاغذ  می باشد.

 

پمپ وکیوم آبی

جهت مشاهده انواع پمپ های وکیوم تولیدی شرکت نش nash به لینک زیر مراجعه بفرمایید؛

پمپ های وکیوم تولیدی شرکت نشnash

خدمات فنی مهندسی پیشتاز پمپ با داشتن مهندسین کارآزموده تعمیرات انواع پمپ های وکیوم آبی ساخت شرکت نش Nash  را با ارائه گارانتی انجام می دهد.

جهت مشاوره رایگان برای تعمیر و تهیه انواع پمپ وکیوم آبی با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

09120288631

جهت اطلاع از مشخصات پمپ وکیوم آبی پیشتاز پمپ می توانی به لینک زیر مراجعه بفرمایید؛

مشخصات پمپ وکیوم آبی پیشتاز پمپ

موافقین ۰ مخالفین ۰
پمپ وکیوم آبی  ben vacuum

پمپ وکیوم آبی ben vacuum

پمپ وکیوم آبی بن وکیوم ben vacuum 

پمپ وکیوم آبی بن وکیوم ben vacuum بر روی دستگاه های فرز سی ان سی چوب نصب کرده اند و دبی حجمی اسمی این پمپ های وکیوم آبی  ۳۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد. و حداکثر فشار منفی در ارتفاع تهران منفی هشتاد و شش بار می باشد.

عمده خرابی پمپ کیوم آبی بن وکیوم ben vacuum  خوردگی پروانهimpeller ، خوردگی سیلندر (واتر جت شدن آب در بیخ سیلندر) می باشد.

خرابی پروانه پمپ وکیوم آبی ؛

پروانه پمپ وکیوم آبی در اثر مرور زمان (حدود سه تا چهار سال) در اثر خوردگی آب و ایجاد پدیده کاویتاسیون که همان ترکیدن حباب ها در بین پره های پروانه impeller  می باشد باعث خوردگی پروانه پمپ وکیوم آبی می شود.

پروانه پمپ وکیوم آبی

 

پروانه پمپ وکیوم آبی

برای رفع این مشکل خرابی پروانه impeller پمپ وکیوم آبی از پروانه های پمپ وکیوم آبی ساخت  پیشتاز پمپ استفاده می کنیم؛پمپ وکیوم آبی

خرابی سیلندر پمپ وکیوم آبی؛

سیلندر های پمپ وکیوم آبی اکثر از ناحیه تحتانی دچار خوردگی می شوند که این خوردگی ناشی از افزایش  سرعت خطی آب در اطراف پروانه impeller  و اسیدی و یا بازی شدن آب در گردش داخل پمپ وکیوم می باشد . برای رفع این مشکل داخل سیلندر را بوش استیل جا می زنیم از جنس استیل 316L که در مقابل خورگی ناشی از آب و  محلول های اسیدی و بازی مقاومت بالایی دارد و طول عمر سیلندر ساخته شده چندین سال بیشتر می شود .

سیلندر پمپ وکیوم آبی

سیلندر پمپ وکیوم آبی

سیلندر پمپ وکیوم آبی بن وکیوم

پمپ وکیوم آبی بن وکیوم با سیلندر ریخته گری شده جدید ساخت پیشتاز پمپ 

پمپ وکیوم آبی بن وکیوم

فیلم تست پمپ وکیوم آبی بن وکیوم تعمیر شده توسط مهندسین پیشتاز پمپ در لینک زیر قابل مشاهده می باشد؛  قطعات ساخته شده شامل؛ سیلندر پمپ وکیوم آبی، پروانهimpeller  پمپ وکیوم آبی و تعویض مکانیکال سیل و بلبرینگ ها.

 

 

جهت مشاوره رایگان برای تعمیر و خرید پمپ های وکیوم می توانید با این شماره  تماس بگیرید  ۰۹۱۲۰۲۸۸۶۳۱

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
تغلیظ کننده تحت خلاء(پمپ وکیوم آبی)

تغلیظ کننده تحت خلاء(پمپ وکیوم آبی)

جهت تغلیظ مواد غذایی از جمله گوجه فرنگی برای تولید رب، تغلیظ آب میوه ،تولید کنسرو و ..... از پمپ های وکیوم رینگ آبی استفاده می شود .

روش استفاده به این صورت می باشد که پمپ وکیوم رینگ مایع (آبی) را به بالاترین قسمت مخزن دو جداره تمام استیل ضد زنگ وصل کرده و با استارت کردن پمپ وکیوم آبی، فشار هوای داخل مخزن کاهش پیدا کرده به طوری که از فشار هوای اتمسفر محیط پایینر می شود. با این کاهش فشار داخل مخزن دمای نقطه جوش مواد غذایی کاهش پیدا می کنند به طوری که در دمای ۶۰ تا ۷۰ درجه مواد غذایی به جوش می آیند و عمل تغلیظ انجام می شود.

پمپ وکیوم آبی

با ادامه فرایند با بالا رفتن میزان غلظت مواد غذایی به شاخص بریکس مورد نظر می رسیم و این عمل تغلیظ باعث بالا رفتن ماندگاری مواد غذایی می شود.

پمپ وکیوم آبی

موافقین ۰ مخالفین ۰