پمپ وکیوم آبی بن وکیوم ben vacuum 

پمپ وکیوم آبی بن وکیوم ben vacuum بر روی دستگاه های فرز سی ان سی چوب نصب کرده اند و دبی حجمی اسمی این پمپ های وکیوم آبی  ۳۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد. و حداکثر فشار منفی در ارتفاع تهران منفی هشتاد و شش بار می باشد.

عمده خرابی پمپ کیوم آبی بن وکیوم ben vacuum  خوردگی پروانهimpeller ، خوردگی سیلندر (واتر جت شدن آب در بیخ سیلندر) می باشد.

خرابی پروانه پمپ وکیوم آبی ؛

پروانه پمپ وکیوم آبی در اثر مرور زمان (حدود سه تا چهار سال) در اثر خوردگی آب و ایجاد پدیده کاویتاسیون که همان ترکیدن حباب ها در بین پره های پروانه impeller  می باشد باعث خوردگی پروانه پمپ وکیوم آبی می شود.

پروانه پمپ وکیوم آبی

 

پروانه پمپ وکیوم آبی

برای رفع این مشکل خرابی پروانه impeller پمپ وکیوم آبی از پروانه های پمپ وکیوم آبی ساخت  پیشتاز پمپ استفاده می کنیم؛پمپ وکیوم آبی

خرابی سیلندر پمپ وکیوم آبی؛

سیلندر های پمپ وکیوم آبی اکثر از ناحیه تحتانی دچار خوردگی می شوند که این خوردگی ناشی از افزایش  سرعت خطی آب در اطراف پروانه impeller  و اسیدی و یا بازی شدن آب در گردش داخل پمپ وکیوم می باشد . برای رفع این مشکل داخل سیلندر را بوش استیل جا می زنیم از جنس استیل 316L که در مقابل خورگی ناشی از آب و  محلول های اسیدی و بازی مقاومت بالایی دارد و طول عمر سیلندر ساخته شده چندین سال بیشتر می شود .

سیلندر پمپ وکیوم آبی

سیلندر پمپ وکیوم آبی

سیلندر پمپ وکیوم آبی بن وکیوم

پمپ وکیوم آبی بن وکیوم با سیلندر ریخته گری شده جدید ساخت پیشتاز پمپ 

پمپ وکیوم آبی بن وکیوم

فیلم تست پمپ وکیوم آبی بن وکیوم تعمیر شده توسط مهندسین پیشتاز پمپ در لینک زیر قابل مشاهده می باشد؛  قطعات ساخته شده شامل؛ سیلندر پمپ وکیوم آبی، پروانهimpeller  پمپ وکیوم آبی و تعویض مکانیکال سیل و بلبرینگ ها.

 

 

جهت مشاوره رایگان برای تعمیر و خرید پمپ های وکیوم می توانید با این شماره  تماس بگیرید  ۰۹۱۲۰۲۸۸۶۳۱